Hogyan alakult a 2021-es Zoknis kihívás
A minden évben megtartott Zoknis kihívás célja, hogy támogatást nyújtson a Down-szindrómásoknak, felhívja a figyelmet, és megismertesse a széles közönséget ezzel a fogyatékossággal.
Mit sikerült elérnünk a 2021-es Zoknis kihívásban:
-
Tájékoztató jellegű weboldalakat hoztunk létre 14 nyelvi változatban, amelyekrecsaknem 470 ezren látogattak el.
-
Nektek is köszönhetően 20 552,90 eurót gyűjtöttünk össze az alábbi szervezetek számára: Down Syndrome International, European Down Syndrome Association, Szlovák Down-szindróma Társaság, amelyek a Down-szindrómásokat és családtagjaikat támogatják.
-
300 pár vidám zokni formájában anyagi segítséget nyújtottunk 11 szervezetnek, amelyek a Down-szindrómásokat támogatják.
-
Több mint 70 média megjelenésünk volt a Zoknis kihívással és a Down-szindrómásokkal kapcsolatban, amelyekkel összesen 11 233 000 embert értünk el.
-
Létrehoztunk 14 FB eseményt Európa 14 országában.
-
Közzétettünk 95 FB posztot 14 országban.
-
Az Instagramon 118 posztot és történetet tettünk közzé 7 országban.
-
A TikTokon 6 videót, a Twitteren 3 posztot tettünk közzé.
-
A közösségi portálokon több mint 7500 képet osztottak meg a #ZoknisKihivas hashtaggel.
-
Több szervezet, ismert személyiség, sportoló és influencer is részt vett a Zoknis kihívásban.
Köszönjük mindenkinek, akik az idén is részt vettek Zoknis kihívásunkban, és így támogatták a Down-szindrómásokat és családjaikat. Bízunk abban, hogy mindez hozzájárul a jobb integrálásukhoz és teljesebb életükhöz.