INGYENES SZÁLLÍTÁS 19 000 FT FELETT

    Menü

Hibák bejelentése

Az Ön elégedettsége fontos számunkra, ezért is igyekszük nap, mint nap a lehető legjobban végezni a munkánkat. De mi is csak emberek vagyunk, ezért sajnos néha megesik, hogy az erőfeszítéseink ellenére becsúszik valamiféle baki.Ha ki szeretné cserélni vagy visszaküldeni a terméket a folyamat nagyon egyszerű :

         

  1. Töltse ki a csomaghoz csatolt reklamációs űrlapot, amelyet a számla másik oldalán talál meg, amely hozzá volt csatolva a rendeléshez.

  2. Majd postázza a terméket az űrlappal együtt a következő címre:

Dedoles s.r.o.
GLS, Európa u. 2. 
2351 Alsónémedi 

* a feltüntetett cím nem a reklamációk feldolgozásának a helyszíne, ezért a kérése feldolgozása hosszabb időt vehet igénybe. A feldolgozás után értesíteni fogjuk Önt e-mailben.

Illetve feladhatja személyesen is bármelyik GLS Csomagponton- az Önhöz legközelebb található feladópontot ezen a linken találhatja meg: http://www.csomag.hu/csomagpont-kereso

CSERE:

-Ha a termék raktáron található rögtön küldjük, természetesen nem fizet még egyszer postaköltséget.

- Ha a csere áru nincs raktáron, akkor a weboldalunkon megadott várható szállítási határidőt kell követni az adott terméknél, abban az időben amikor feldolgoztuk a reklamációt.

- Csakis darabot darabra cserélünk. Más motívumú vagy teljesen más termékre nem lehetséges a csere

VISSZAKÜLDÉS:

- Visszaküldés esetén a pénzt legkésőbb 2 héten belül térítjük vissza az Ön által elküldött csomag feldolgozásától számítva.

- Pénzt kizárólag csak számlára küldünk vissza, semmilyen körülmények között nem térítünk postai utalvány segtségével.

- Ha felhasználja az 1+1-et ingyen vagy a 2+1-et ingyen, a visszaküldés esetében vissza kell küldeni az összes terméket amelyre a kombinált akció vonatkozik.

A REKLAMÁCIÓ FELTÉTELEI:

- A termékeket kérjük, hogy ne utánvételes csomagban küldje vissza, ha úgy döntött, hogy póstán keresztül küldi vissza a csomagot. Utánvételes csomagokat nem veszünk át.

Reklamálni csak használatlan, még kimosatlan terméket lehet, amely tartalmazza az összes szükséges megjelölést (vonalkód, címke).

A reklamációs űrlapot az alábbi képre kattintva tudja letölteni:

Ha bármilyen kérdése lenne, ne habozzon felkeresni minket az alábbi e-mail címen.

E-mail: szia@dedoles.hu

A személyes adatai nálunk biztonságban vannak. Kérjük, olvassa el a személyes adatok feldogozásának feltételeit.