50% KEDVEZMÉNY A TOP 200 TERMÉKEINKRE CSAK MA >

Hibák bejelentése

Fő célunk a Dedolesban nem más, mint a vásárlóink elégedettsége. Ezért is igyekszük nap, mint nap a lehető legjobban végezni a munkánkat. De mi is csak emberek vagyunk, ezért sajnos néha megesik, hogy az erőfeszítéseink ellenére becsúszik valamiféle baki.Ha ki szeretné cserélni vagy visszaküldeni egy nálunk vásárolt terméket, az alábbiak szerint járjon el:

         

  1. Töltse ki a csomaghoz csatolt reklamációs űrlapot,
  2. Majd postázza a terméket az űrlappal együtt a következő címre:

Dedoles s.r.o.
GLS, Európa u. 2. 
2351 Alsónémedi 

Illetve feladhatja személyesen is bármelyik GLS Csomagponton- az Önhöz legközelebb található feladópontot ezen a linken találhatja meg: http://www.csomag.hu/csomagpont-kereso

Amint a termék visszaérkezik, e-mailben értesítünk. Azonnal megrendeljük számára az új terméket, vagy visszaadjuk a pénzt. Ha a termék raktáron található rögtön küldjük, természetesen nem fizet még egyszer postaköltséget. Pénzvisszatérítés esetében az összeget legkésőbb 14 napon belül térítjük vissza az Ön által elküldött csomag átvételétől számítva.

Reklamáció menete

Reklamálni csak használatlan, még kimosatlan terméket lehet, amely tartalmazza az összes szükséges megjelölést (vonalkód, címke).

A reklamálni kívánt termékeket kérjük ne utánvételes csomagban postázza.

A reklamáció jóváhagyásáról, illetve az új termék postázásáról e-mailben értesítünk. A póttermékeket postán küldjük el Önnek – viszont ilyenkor már mi álljuk a postaköltséget.Pénzvisszatértítés esetében az egész összeget a megadott bankszámlájára utaljuk. Pénzt kizárólagosan számlára küldünk vissza, semmilyen körülmények között nem térítünk postai utalvány segtségével.

A reklamációs űrlapot az alábbi képre kattintva tudja letölteni:

Ha bármilyen kérdése lenne, ne habozzon felkeresni minket az alábbi e-mail címen.

E-mail: szia@dedoles.hu