Reklamáció

Az Ön elégedettsége fontos számunkra, ezért is igyekszünk nap mint nap a lehető legjobban végezni a munkánkat. De mi is csak emberek vagyunk, ezért sajnos néha megesik, hogy az erőfeszítéseink ellenére becsúszik valamiféle hiba. Ha ki szeretné cserélni vagy vissza szeretné küldeni a terméket, ennek folyamata nagyon egyszerű:


A) megvásárolt termék visszaküldése

  • Ha vissza szeretné küldeni a megvásárolt terméket, kérjük töltse ki a “Visszaküldési űrlapot”.
  • Ha a rendelés ajándékot is tartalmazott, fontos, hogy az is vissza legyen küldve. Ha Ön úgy dönt, hogy az ajándékot megtartja, a visszautalás összegéből levonásra kerül az ajándék értéke/ára.
  • Abban az esetben, ha rendelésében az 1+1 ingyen, 2+1 ingyen kupon vagy hasonló kedvezmény lett érvényesítve, szükséges visszaküldeni az összes terméket, melyekre az adott kombinált akció érvényesült. Ellentétes esetben a visszautalásra szánt összegből levonásra kerül a vissza nem küldött termék értéke/vételára.
  • Kérjük a visszaküldés előtt ellenőrizze le, hogy a terméket az eredeti csomagolásban küldi vissza, vagyis mosatlan és használatlan állapotban az eredeti címkékkel. Higiéniai okokból nem fogadjuk el a zoknik, férfi alsóneműk, női- és gyermek alsóneműk és fürdőruhák cseréjét. Úgy szintén az eredeti címkék nélküli felpróbált fehérneműket és kicsomagolt zoknikat sem fogadjuk el.
  • Csomagja ill. kérése feldolgozásáról e-mailben fogjuk Önt tájékoztatni.
  • Az összeget a visszaküldési kérelem feldolgozásától számított 14 napon belül utaljuk vissza a feltüntetett bankszámlára.
  • A szerződéstől való elállással kapcsolatos további feltételeket megtalálja az Általános szerződési feltételek 7.fejezetében.


B) A megvásárolt termék cseréje

  • Ha a termék méret-cseréjét szeretné, kérjük töltse ki a “Visszaküldési űrlapot”.
  • A terméket csakis azonos darabra cserélünk. Más mintájú vagy teljesen más termékre nincs lehetőségünk cserélni. Ha más terméket szeretne, szükséges egy új rendelést készíteni és a visszaküldött termék vételárát visszautaljuk Önnek.
  • Kérjük a visszaküldés előtt ellenőrizze le, hogy a terméket az eredeti csomagolásban küldi vissza, vagyis mosatlan és használatlan állapotban az eredeti címkékkel. Higiéniai okokból nem fogadjuk el a zoknik, férfi alsóneműk, női- és gyermek alsóneműk és fürdőruhák cseréjét. Úgy szintén az eredeti címkék nélküli felpróbált fehérneműket és kicsomagolt zoknikat sem fogadjuk el.
  • Csomagja ill. kérése feldolgozásáról e-mailben fogjuk Önt tájékoztatni.
  • Ha a csere-termék készletünkön van, csomagját azonnal elküldjük (szállítási díjat már nem fizet). Ha a csere-termék nincs készletünkön, csomagját csak a készletfeltöltés után küldjük el. A csomag elküldésével kapcsolatban e-mailben lesz tájékoztatva.

 

 

Érvényes az A és a B esetre is

 

A csere/visszaküldés esetében a csomagot (utánvét nélkül) küldje el a következő címre:

 

Dedoles Kft.
GLS, Európa u. 2.
2351 Alsónémedi

 

A postadíjat ez esetben Ön fizeti.

 

* a feltüntetett cím nem a reklamációk feldolgozásának a helyszíne, ezért maga a feldolgozása hosszabb időt vehet igénybe. A feldolgozása után értesíteni fogjuk Önt e-mailben.

 

Ezen kívül feladhatja a csomagot személyesen is bármelyik GLS Csomagponton. Az Önhöz legközelebb található feladópontot ezen a linken találhatja meg: http://www.csomag.hu/csomagpont-kereso


C) A REKLAMÁCIÓ FELTÉTELEI:

- Kérjük a termékeket ne utánvéttel küldje vissza, ha úgy döntött, hogy postai úton  küldi vissza a csomagot. Utánvétes csomagokat nem veszünk át.

Reklamálni csak használatlan, még kimosatlan terméket lehet, amely az összes szükséges megjelölést tartalmazza(vonalkód, címke).

- Az esetben, ha az ajándékot nem küldi vissza, az értékét levonjuk a visszautalt összegből.

- A rendeléshez küldött ajándékokat nem lehet reklamálni.

A termék hibájának nem minősíthető a termék tulajdonságának változása, mely:

- a garancia idő alatt a használata által keletkezik, ilyen lehet például a kopása, a helytelen használat -, vagy a nem megfelelő kezelés általi változás,

- az anyag természetes tulajdonsága által történt,

- a vásárló vagy más harmadik személy általi megsértés és nem alkalmas bánásmód miatt történt.

A reklamációs űrlapot az alábbi képre kattintva tudja letölteni: