Reklamáció

Az Ön elégedettsége fontos számunkra, ezért is igyekszünk nap mint nap a lehető legjobban végezni a munkánkat. De mi is csak emberek vagyunk, ezért sajnos néha megesik, hogy az erőfeszítéseink ellenére becsúszik valamiféle hiba. Ha ki szeretné cserélni vagy visszaküldeni a terméket, ennek folyamata nagyon egyszerű:

         

  1. Töltse ki a csomaghoz csatolt reklamációs űrlapot, amelyet a megrendeléshez csatolt számla másik oldalán talál meg.
  2. Higiéniai okokból nem válaljuk a zoknik, férfi alsóneműk, női és gyermek alsőneműk és fürdőruhák cseréjét. Úgy szintén az eredeti címkék nélküli felpróbált fehérneműket és kicsomagolt zoknikat sem fogadjuk el.
  3. Ezután postázza a terméket az űrlappal együtt a következő címre:

Dedoles Kft.
GLS, Európa u. 2. 
2351 Alsónémedi 

* a feltüntetett cím nem a reklamációk feldolgozásának a helyszíne, ezért maga a feldolgozása hosszabb időt vehet igénybe. A feldolgozása után értesíteni fogjuk Önt e-mailben.

Ezen kívül feladhatja a csomagot személyesen is bármelyik GLS Csomagponton. Az Önhöz legközelebb található feladópontot ezen a linken találhatja meg: http://www.csomag.hu/csomagpont-kereso

CSERE:

-Ha a csere-termék raktáron található, akkor rögtön elküldjük önnek. Természetesen nem fizet még egyszer postaköltséget.

- Ha a cseretermék nincs raktáron, akkor a weboldalunkon megadott várható szállítási határidőt kell figyelembe venni az adott terméknél, ennyi idő alatt biztosan feldolgozzuk a reklamációt.

- Egy terméket csakis azonos darabra cserélünk. Más mintájú vagy teljesen más termékre nincs lehetőségünk kicserélni.

VISSZAKÜLDÉS:

- Visszaküldés esetén a pénzt legkésőbb a visszaküldött csomag feldolgozása utáni 2 héten belül visszatérítjük.

- Pénzt kizárólag csak számlára küldünk vissza, semmilyen körülmények között nem térítünk postai utalvány segítségével.

- Ha kihasználja az 1+1-et ingyen vagy a 2+1-et ingyen akciónkat, a visszaküldés esetén vissza kell küldeni az összes terméket amelyre a kombinált akció vonatkozik.

A REKLAMÁCIÓ FELTÉTELEI:

- Kérjük a termékeket ne utánvéttel küldje vissza, ha úgy döntött, hogy postai úton  küldi vissza a csomagot. Utánvétes csomagokat nem veszünk át.

Reklamálni csak használatlan, még kimosatlan terméket lehet, amely az összes szükséges megjelölést tartalmazza(vonalkód, címke).

A reklamációs űrlapot az alábbi képre kattintva tudja letölteni:

Ha bármilyen kérdése lenne, ne habozzon felkeresni minket az alábbi e-mail címen.

E-mail: szia@dedoles.hu