Reklamációs adatlap

Ha a terméket reklamálni szeretné, kérjük, töltse ki a "Reklamációs űrlapot" és mellékelje a reklamált termékhez.

Küldés előtt kérjük győződjön meg arról, hogy nem az alábbi hibák egyikéről van szó:

A termék tulajdonságának változása nem minősíthető termék hibának az alábbi esetekben:


- a jótállási időszak alatt kopás, nem megfelelő használat, vagy helytelen kezelés következtében kialakult változás,
- a termék anyagának természetes tulajdonságának okozta változás,
- a vásárló vagy harmadik fél által okozott bármilyen károsodás, vagy más nem megfelelő beavatkozás következtében keletkezett változás.

Zoknira, alsóneműre vagy szájmaszkra vonatkozó reklamáció esetén kérjük, küldje el a reklamált termék fényképét a szia@dedoles.hu e-mail címre - ügyfélszolgálati csapatunk megvizsgálja panaszát, és tájékoztatja Önt a következő lépésekről.

 

A termék reklamáció esetében a csomagot ajánlott levélként 

(utánvét nélkül) a következő címre küldje:

Dedoles

Kft. - GLS,

Alsónémedi

Európa u. 2.

2351

 

A csomag feldolgozásáról e-mailben fogjuk küldeni az értesítést.