Hogyan alakult a 2021-es Zoknis kihívás

A minden évben megtartott Zoknis kihívás célja, hogy támogatást nyújtson a Down-szindrómásoknak, felhívja a figyelmet, és megismertesse a széles közönséget ezzel a fogyatékossággal.



Mit sikerült elérnünk a 2021-es Zoknis kihívásban:

  • Tájékoztató jellegű weboldalakat hoztunk létre 14 nyelvi változatban, amelyekre csaknem 470 ezren látogattak el.

  • Nektek is köszönhetően 20 552,90 eurót gyűjtöttünk össze az alábbi szervezetek számára: Down Syndrome International, European Down Syndrome Association, Szlovák Down-szindróma Társaság, amelyek a Down-szindrómásokat és családtagjaikat támogatják.

  • 300 pár vidám zokni formájában anyagi segítséget nyújtottunk 11 szervezetnek, amelyek a Down-szindrómásokat támogatják.

  • Több mint 70 média megjelenésünk volt a Zoknis kihívással és a Down-szindrómásokkal kapcsolatban, amelyekkel összesen 11 233 000 embert értünk el.

  • Létrehoztunk 14 FB eseményt Európa 14 országában.

  • Közzétettünk 95 FB posztot 14 országban.

  • Az Instagramon 118 posztot és történetet tettünk közzé 7 országban.

  • A TikTokon 6 videót, a Twitteren 3 posztot tettünk közzé.

  • A közösségi portálokon több mint 7500 képet osztottak meg a #ZoknisKihivas hashtaggel.

  • Több szervezet, ismert személyiség, sportoló és influencer is részt vett a Zoknis kihívásban.




Köszönjük mindenkinek, akik az idén is részt vettek Zoknis kihívásunkban, és így támogatták a Down-szindrómásokat és családjaikat. Bízunk abban, hogy mindez hozzájárul a jobb integrálásukhoz és teljesebb életükhöz.