Csere, visszaküldés és panasz

Fontos számunkra vásárlóink elégedettsége, ezért minden nap arra törekszünk, hogy munkánkat a legjobb tudásunk szerint végezzük. Minden igyekezetünk ellenére néha előfordul, hogy nem minden megy simán. Azonban készen állunk az ilyen helyzeteket orvosolni, és ezért vásárlóinknak lehetőségük van a termék cseréjére/visszaküldésére/reklamációjára.

A termék cseréjére, visszaküldésére vagy reklamációjára vonatkozó kérelmét az alábbi gombra kattintva nyújthatja be:

Alapinformációk:

TERMÉKVISSZAKÜLDÉS

  1. A termék visszaküldésére vonatkozó kérelmet az online űrlapon keresztül kell benyújtani.
  2. A vásárlónak a termék átvételétől számított 100 nap áll rendelkezésére a visszaküldésre.
  3. A visszaküldött termék nem lehet viselt és mosott, továbbá tartalmaznia kell az eredeti címkét, és az eredeti csomagolásban kell lennie.
  4. Az alsóneműk és a fürdőruhák is visszaküldhetők (a 2. pontban meghatározott feltételek mellett). A női fürdőruháknak rendelkezniük kell az eredeti higiéniai címkével is.
  5. A visszaküldési cím az online űrlap kitöltéséhez szolgáló útmutatóban van feltüntetve.
  6. A vásárló saját költségén küldi vissza a terméket.
  7. A vásárlót e-mailben értesítjük a visszaküldött termék átvételéről és feldolgozásáról.
  8. A visszaküldött termék árát a termék megadott visszaküldési címre történő kézbesítésétől számított 14 napon belül visszatérítjük.

TEERMÉKCSERE

  1. A termék cseréjére vonatkozó kérelmet az online űrlapon keresztül kell benyújtani.
  2. A vásárlónak a termék átvételétől számított 100 nap áll rendelkezésére a cserére.
  3. A visszaküldött termék nem lehet viselt és mosott, továbbá tartalmaznia kell az eredeti címkét, és az eredeti csomagolásban kell lennie.
  4. Az alsóneműk és a fürdőruhák is cserélhetők (a 2. pontban meghatározott feltételek mellett). A női fürdőruháknak rendelkezniük kell az eredeti higiéniai címkével is.
  5. A termék cseréjére szolgáló cím az online űrlap kitöltéséhez szolgáló útmutatóban van feltüntetve.
  6. A vásárló saját költségén küldi vissza a terméket.
  7. A vásárlót e-mailben értesítjük a cserére visszaküldött termék átvételéről és feldolgozásáról. Ezt követően a kért új termék saját költségünkön küldjük el a vásárlónak.
  8. A termék cseréjekor számlát küldünk a vásárlónak, de ez csak tájékoztató jellegű, és nem jelenti azt, hogy a vásárlónak újra ki kell fizetnie a terméket.
  9. A méretcsere csak egy alkalommal lehetséges. Ha az új méret sem megfelelő, a vásárló a fenti utasításoknak megfelelően visszaküldheti a terméket (lásd: TERMÉKVISSZAKÜLDÉS).

REKLAMÁCIÓ

  1. A termék reklamációjára vonatkozó kérelmet az online űrlapon keresztül kell benyújtani, és a megadott utasítások szerint eljárni.
  2. A reklamáció általában a termék árának visszatérítésével rendeződik a reklamációs kérelem feldolgozását követő 14 napon belül.